Lukijat

lauantai 14. toukokuuta 2011

Loppaanko? Se on nyt teidän käsissänne

                                                   Tervehdys! Olen miettinyt pitkään, että loppaanko Panfun ja blogini. Mutta en uskalla yksin päättää loppaanko. Joten teidän se pitää päättää.
Olen ollu kokonaiset 102 päivää Panfussa Kissamurun Pandalla. Sydänystäviäni ovat olleet Kissafani123, Musi, Lovelynatalia, Pandapomo11,  HannahMontana, Hassuliini,  KataOmg, Jadetar, Nuppu, Panfu6b, Tillervo, Sasswwelovsku, Avatar, Lili100, Namusiili ja Viljami. Ja kiitos myös Ellalle, Maxille ja Kamarialle. Täällä Panfussa on ollut todella, todella mukavaa. SUURKIITOS kaikille ystävilleni ja Ellalle, Maxille ja Kamarialle. Tässä vielä kuva omasta Pandastani:

Teidän pitää päättää loppaanko Panfun ja blogini. Kommentoikaa! Jos sanotte että Älä lähde Kissamuru! Niin jään tänne Panfuun.


Ystävänne, Kissamuru♥

3 kommenttia:

  1. Et kyllä lopeta, et Panfua etkä blogiasi! Tai enhän mä sitä päätä, mutta toivon, ettet...

    VastaaPoista
  2. En et et et et et et et et et et, mä en haluu tätä synttärilahjaksi:(

    VastaaPoista

Kommenttiko? Minulle? Sepäs mukavaa! Otan niitä mielelläni vastaan, mutten olisi mielissäni rumista sanoista, enkä henkilötietojen jakamisesta kommenteissa.
Kiitos♥