Lukijat

sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vappu ei saa mennä! + Uutisia Panfusta!

Moi Pandat ja Pandattaret!

Ensiksi kerron vähän uutisia Panfusta ja niin edespäin.
Juoksin koko loppu illan eilen sen vakoojan perässä, siksi en ehtinyt postata, sori.
Postaan siis nyt aamulla, ja kello on 8:15 ja koulu alkaa 10:15.
Elikkäs..

Ensiksi lähdin jahtaamaan vakoojaa maauimalasta.
Kun seurasin jalanjälkiä järvelle, pelle päätti kertoa hauskan vitsin, mutta ei niitä tässä tarvita.

Huomaatteko, vedessä piilee jotain...


En saanut kuvaa, kun tuo "piileskelijä" paljastuu, mutta sain sen sijasta kuvan, kun olen laskemassa ;)

Seurasin spy-vakoojaa viidakkoon, sieltä luolaan, ja lopulta saavuin Bookwormin luo :D

Mutta tarvitsen myös teidän apuanne. Professori sanoi, että jokin märkä voisi auttaa, mikä se märkä oikein on?

Aika hauska, että luulin, kun Fred-mustekala on märkä, menin hänen luokseen;

Mutta EI.

Sitten olinkin jo rättiväsynyt ;(

Pysähdyin tulivuorelle katselemaan hauskanruskeaa taivasta;

Huhhuh.. Mitä juoksemista!! :O
*lääh* *puuh..*


Mites vappu meni ;D?
Mulla ihan hyvin, lukuun ottamatta tota juoksemistaaaah... *läsähtää maahan rättiväsyneenä*
Olen vieläkin väsähtänyt.
Söittekö munkkia, joitteko simaa?

Tippaleipä on TOSI hyvää! ;) Oletteko maistaneet? Kannattaa!
Mutta äiti leipoi kakun, siis vappuna, ja se oli tosi hyvää.. Mmm... ;P

Mä pukeuduin koulun vappujuhliin Lady Gagaksi!
Äiti teki mulle tälläsen asun:



Se näyttää IHAN tuolta mikä tuossa on Gagalla!



Vappu oli niiiin kiva, ettei se saa mennääää...
..Mutta mentävä sen on. :(



Tassuittain:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiko? Minulle? Sepäs mukavaa! Otan niitä mielelläni vastaan, mutten olisi mielissäni rumista sanoista, enkä henkilötietojen jakamisesta kommenteissa.
Kiitos♥